Oglasila se i Saška Karan na svom facebook profilu nakon sto je napustila zadrugu!


Nakon što je napustila zadrugu, Saška karan oglasila se javno na svom fb profilu gdje je pružila podršku Kristini Kockar i zahvalila se svim ljudima koji su na strani pravde!

Dragi moji,
izasla sam iz najgledanijeg sou programa ziva i zdrava.Iskreno,bilo je jako tesko u svakom smislu.Da se razumemo ,najteze od svega su ljudi koji su u Zadruzi.Tacnije tamo se nalazi copor na cijem je celu govedo iz Kupinova ili usrani general Miki iz Kupinova.Njegova zelja je samo prvo mesto i pare .Zelja njegovih prijatelja je da uzmu skodu i pare i svi drugi su im meta.Napadaju svakog ko im smeta na tom putu .Napadaju sva
kog ko je jak i koga narod podrzava.Izmisljaju podmecu dogovaraju se ruse.
Ja sam imala hrabrosti da se suprostavim tim olosima Nisam se bojala niti sam uzmicala.Stala sam na stranu pravde ,stala sam na stranu zena koje muskarci hoce da ponize i zgaze stala sam na stranu pravih muskaraca gospode i dzenlmena kojih ima u Srbiji i svetu Stala sam na stranu Kije,zene lavice koja tamo prolazi kroz pakaoToj zeni ,olosi u Zadruzi namecu krivicu da je ona kriva sto ju je muz javno ponizio i prevario.Stala sam na stranu Miljane trudnice u sestom mesecu koju copor napada i kidise na nju Iskreno u Zadruzi sam se stalno pitala da li sam na pravom putu.Sada kad sam izasla shvatila sam da nisam pogresila.Shvatila sam takodje koliku ogromnu podrsku imam od Vas koji ste me konacno razumeli .Vidite konacno da pred vama stoji Saska Karan borac za pravdu istinu ljubav prijateljstvo .Hvala sto ste me podrzavali i bili uz mene
Vasa Saska


Primjedbe