ANDREJ ATIJAS JAVNO ZAPRIJETIO LUNI I SLOBI!


Andrej Atijas, očuh Lune Đogani, šokiran je navodima koji su izašli u javnost nakon što je njegova pastorka u rijalitiju “Zadruga” rekla Slobi Radanoviću kako su zajedno pušili travu i smijali se seriji “Genijalci”.


Biznismen tvrdi kako su ti navodi neistiniti, a u intervjuu za “Srpski telegraf” ističe da će napraviti javno sučeljavanje sa Đoganijevom odmah po napuštanju rijalitija i pitati je šta je konkretno rekla Slobi.

“Nisam čuo da je Luna to izgovorila na snimku. Ja sam čak tražio da skinu šumove i pošalju mi čist ton i tamo se ne čuje da je ona to izgovorila. Ne znam na šta je mislila. Čim bude izašla, pozvaću novinare da dođu i pred svima ću je pitati šta je rekla Slobodanu i od njega ću tražiti da to potvrdi”, rekao je Atijas.



“Ja sam čovjek koji čak ni alkohol ne konzumira. Nemam problema da odem na testiranje na drogu i Anabela isto, koja je, ističem, veliki protivnik narkotika. Testirajte nas, pa se uvjerite”, dodao je on.

Primjedbe

  1. PA GOSPODINE ATIJASE NE ZNAM KAKO VI NISTE CULI ALI SE JASNO CUJE DA JE TO IZGOVORILA, NORMALNO SADA TO MOZE DA SE KORIGUJE UZ DOBRU VEZU ALI JE REKLA, DA LI JE REKLA DA BI BILA GLEDANA ILI IZ DRUGIH RAZLOGA TO NIJE PROBLEM GLEDALACA NEGO SAMIH VAS. DEVOJKA SE VIDI DA NIJE VASPITANA A NIJE NI ANABELA PA SE TI LJUTI DO SUTRA IMAS PRAVO!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar